KIM JESTEŚMY?
Metropolia Nieruchomości działa na rynku od ponad 10 lat. Jesteśmy zespołem profesjonalnych i skutecznych doradców oraz pośredników w obrocie nieruchomościami, działającym w oparciu o nowoczesne i sprawdzone narzędzia marketingu. Pracujemy wyłącznie w taki sposób, w jaki sami chcielibyśmy być obsługiwani – odpowiedzialnie i z pełnym zaangażowaniem.
Niezależnie od tego, czy masz doświadczenie, czy jesteś na początku swojej kariery – dołącz do nas i tak, jak my osiągaj sukcesy jako:
POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI /
DORADCA KLIENTA
Z nami wykorzystasz swój potencjał w 100%!
CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE, JEŚLI:
- szukasz ciekawej i pełnej wyzwań pracy;
- interesujesz się nieruchomościami;
- lubisz pracować z ludźmi;
- chcesz pomagać innym realizować ich marzenia;
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoki poziom kultury osobistej;
- jesteś osobą ambitną, kreatywną, proaktywną i przedsiębiorczą;
- efektywnie organizujesz swój czas pracy;
- potrafisz samodzielnie podejmować decyzje;
- obsługujesz komputer, bazę danych i MS Office.
Doświadczenie w branży nieruchomości będzie niewątpliwym atutem, jeśli jednak dopiero zaczynasz i chcesz uczyć się od doświadczonych profesjonalistów, nie rezygnuj – wszystkiego Cię nauczymy!
Bo naszym największym kapitałem są ludzie właśnie tacy, jak Ty.
JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ TWOJA PRACA?
- bezpośredni kontakt z klientem i jego profesjonalna obsługa – nie sprzedajemy produktu a usługę najwyższej jakości;
- pozyskiwanie nieruchomości, tworzenie ofert i budowanie bazy;
- dobór oraz prezentacja ofert właściwych dla konkretnego profilu klienta;
- przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji do transakcji sprzedaży i najmu;
- kompleksowa obsługa procesu sprzedaży bądź wynajmu i rzetelne przeprowadzanie transakcji;
- skuteczne negocjowanie w procesie domykania umów sprzedaży i najmu;
- systematyczna aktualizacja ofert nieruchomości;
- analiza rynku nieruchomości.
DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?
- zapewniamy wewnętrzne szkolenie pod opieką doświadczonego pośrednika;
- udostępniamy nowoczesne narzędzia pracy, laptop, telefon komórkowy i aparat fotograficzny;
- oferujemy funkcjonalne, komfortowe i wyposażone biuro w centrum miasta, do Twojej pełnej dyspozycji;
- proponujemy elastyczne godziny pracy;
- umożliwiamy rozwój zawodowy oraz regularne podnoszenie kwalifikacji poprzez organizowane szkolenia oraz spotkania branżowe, pogłębiające kompetencje z zakresu obrotu nieruchomościami;
- wspieramy swoich pracowników merytorycznie i praktycznie na każdym etapie pracy;
- gwarantujemy przyjazną, „niekorporacyjną” atmosferę w elitarnym, zgranym zespole;
- oferujemy przejrzyste warunki współpracy oraz wysokie zarobki – adekwatne do zaangażowania i uzyskiwanych rezultatów, a także dające satysfakcję z dobrze wykonywanej pracy.
Metropolia Nieruchomości to miejsce, w którym docenimy Twoje pomysły i zaangażowanie. Przekonaj się o tym już teraz! Zapraszamy do współpracy z naszym zespołem profesjonalnych agentów nieruchomości.
Jeśli tylko chcesz pracować z ludźmi i dla ludzi, potrafisz wydajnie zarządzać swoim czasem i chcesz otrzymywać wysokie wynagrodzenie za wykonywaną pracę – nie czekaj, wyślij do nas swoje CV! Na pewno się odezwiemy, a podczas umówionego spotkania udzielimy odpowiedzi na wszelkie nurtujące Cię pytania, mając nadzieję, że zostaniesz z nami.